Dit ben ik !

Al ongeveer 20 jaar ben ik werkzaam in administratieve, ondersteunende functies. Begonnen als secretaresse in een museum, daarna bij de Postbank en vervolgens in ons familie hotel in Amsterdam. Daar ben ik 14 jaar werkzaam geweest en toen dit verkocht werd in 2014, ben ik, na een tijdje zoeken, terecht gekomen bij een fysiotherapie praktijk in Purmerend, waar ik nu nog steeds 2 dagen per week met veel plezier werk.
1,5 jaar geleden nam ik de (financiële) administratie over van mijn man. Hij is ZZP-er in de bouw en is ongeveer 6 dagen in de week aan het werk. De administratie moest altijd op zondag of in de avonduren en daar ging veel tijd in zitten. Met een uitprobeer-versie van een online boekhoudprogramma ben ik toen langzamerhand administratie en facturatie van hem gaan overnemen en ik merkte dat ik dit ontzettend leuk vond om te doen én daarbij scheelde het hem heel veel tijd én frustratie. Toen bedacht ik me dat ik dit natuurlijk ook voor andere ondernemers zou kunnen doen.
Via via hoorde ik de term Virtual Assistant. Eerlijk gezegd had ik daar nog nooit van gehoord, maar toen ik het eenmaal voor de eerste keer opzocht op internet, belandde ik in een compleet nieuwe wereld. Wat was daar veel informatie over te vinden! Dat was dus precies wat mij zo leuk leek. Werken vanuit huis, je eigen tijd indelen, kiezen met wie je werkt en vooral alles zelf regelen en in de hand hebben. Perfect!
Een nieuw idee was geboren en na het verzamelen van onwijs veel informatie, veel lezen en de start van een training bij VA School, volgde in februari de inschrijving bij de Kamer van Koophandel. Ik was opeens eigenaar van Office Support Opperdoes. Wauw!
Ik ben gek op administratie ordenen, cijfertjes, uitzoekwerk en automatiseren en ondersteun jou op die manier bij allerlei (financieel) administratieve taken binnen jouw organisatie. Het is mijn passie om jou als ondernemer te helpen, zodat jij je volledig kunt richten op jouw klanten en de groei van jouw bedrijf. Ik “ontzorg” je door alle administratieve (uitstel-) klussen uit handen te nemen en mee te denken over veranderingen en/of verbeteringen.
In een druk gezin met man, 3 dochters, 2 honden en 1 kat, is het erg fijn om mijn eigen tijd te kunnen indelen. Werken onder schooltijd en daarnaast tijd vrij houden voor ontspanning, familie & vrienden. Heerlijk om flexibel te zijn in werktijden, planningen om te kunnen gooien als het even anders loopt of last-minute opdrachten te kunnen uitvoeren eventueel in het weekend of avonduren. Kortom…….vrijheid !

Grappige weetjes over mij: